Yogan som försvann

Sån klantskalle man kan vara ibland. Som alla andra morgnar gick Bumpern och jag på en redig runda i grannskapet. Det är oförskämt uppfriskande att komma igång på morgonen med en halvtimmes promenad och det var skönt även idag. Bara det att Fröken Glömsk inte insåg att klockan sprang ifrån henne under tiden... När vi kom hem igen insåg jag att yogan började för 5 minuter sen och här står jag i hallen med en blöt hund i koppel. 
Så det var bara att köpa läget och inse att det inte blev nån yoga idag. Poop.
 
 
Men Bumpern var nöjd med morgonen så det är ju alltid nåt och yoga kan jag ju göra hemma på egen hand också, även om det inte blir i 30° värme. (Nej, jag yogar inte vid Medelhavet, men det är väldigt varmt i studion - man svettas som en gris.)
 
Idag blir det jobb hemifrån innan det ska stallas och därefter mötas på kåren för en remissförberedelse. Det händer ju rätt mycket på SLU nowadays och det gäller att vi studenter är med i alla steg av förändringen. Keeping busy.

Kommentera inlägget här :