Feeling a bit blue....

"Hej.
Jag heter Kina. Jag är en prokrastinerare."
 
Ja, vad ska man säga... Imorgon är det tentadags och den senaste tiden (veckorna) känns det som om problemen bara har avlöst varandra --> jag har inte alls pluggat så mycket som jag borde. Verkligen inte.
Utan att ursäkta min egen slöhet alltför mycket kan jag väl nöja mig med att säga att det har varit en väldigt stor oro för en rad olika saker, både för egen del och andras skull, som tagit upp alldeles för mycket ork. Deppigt, I know, men det är väl så livet är ibland.
 
Tentan imorgon är av mastodontslaget (effin' HUGE!) och just nu vet jag ärligt talat inte ens om jag ska skriva den. Det finns inte en chans i helvetet att jag kommer klara den, iaf inte alla tre delarna;
  • Allmän farmakologi (typ hur läkemedel interagerar med fysiologin) 
  • Farmakologi (specifikt om hur tusen olika substanser fungerar och varför man ger dem) 
  • Toxikologi (fritt översatt: giftlära).
Hade jag haft tillräckligt med energi så hade jag varit upprörd över mina egna tillkortakommanden. Nu är jag mest... pffffttt.
 
Känner mest för att krypa ner i ett hål och gömma mig ett tag. Komma upp till våren kanske. 
Väck mig när det blir varmt.
 
 
 

Kommentera inlägget här :