Funny haha or funny strange?

Det låter lustigt när jag andas. Eller "andas" kanske jag ska skriva. Och lustigt kanske är fel ord egentligen. För det är lustigt ungefär på samma sätt som Jimmie Åkessons integrationspolitik eller Kinas demokratiska system är lustigt, det vill säga inte alls utan istället ganska obehagligt.
[Oh no, she DIDN'T just compare världens största diktatur (eller demokrati om man frågar alla livrädda kineser) med sina förkylningsrosslingar...? Jodå. Jajamen. Just precis så gjorde jag. Politisk inkorrekthet är enda sättet.]

Anyway, tröttsamt att vara sjuk. Idag tror jag dock att det börjat vända, för idag var första dagen som jag inte blivit kallsvettig av att packa en höpåse eller andfådd av att gå till bilen. Nog för att jag inte är den mest vältränade människan ni känner, men sista dagarnas brist på fysisk kapacitet har mer med infektion än lathet att göra.

Imorgon hoppas jag dock kunna rida igen, något som Unopeden förmodligen kommer bli väldigt nöjd över om det stämmer. 

Nu ska jag duna in. Alla andra (B1, B2 och Sambon) har redan slocknat för länge sen. Börjar bli pensio-varning på våra kvällsrutiner snart.

Natti!


Trötta grabbar...


Kommentera inlägget här :