Host, snörvel, pust...

Så snällt av min käre sambo att dela allt med mig! Det där influensaviruset som han tog hem från jobbet hade han dock kunnat få behålla själv. Nu går Lundbergskan omkring med febervärk och vansinneshosta, inget vidare.
Sambon - han låg sjuk i soffan i två dagar och är nu på benen igen. Jag har inte tid att ligga på soffan, så jag får hoppas på ett tillfrisknande "i farten" så att säga.
Jobb både idag och igår, obligatoriska moment halva veckan som kommer och lite tentaplugg på det.
Sade jag att jag återfått min magkatarr också? Wohoo, det är så lyxigt att få plugga till veterinär OCH ha egna hästar OCH ha ett jobb!
Nä, jag ska inte vara bitter. Men ibland blir man lite trött på sig själv, idag är en sån dag - det går över. Antar att kombinationen feber + magkatarr är en starkt bidragande orsak, för när man bara vill proppa sig full med Alvedon för att orka så säger magen "nänänänäää". Typiskt obra. 

Nu ska jag vila en timme innan det bär iväg på jobb. Puh. 



Kommentera inlägget här :